WORD LID

Probeer ons introductielidmaatschap nu!

✅ Bouw en vergroot je netwerk.
✅ Praat, denk en beslis mee over de toekomst van ons land.
✅ Krijg toegang tot 100+ evenementen.
✅ Volg de beste trainingen van de beste trainers.
✅ Steun het liberalisme en word zo actief als je zelf wilt!
✅ Ontvang als eerste het politieke en bestuurlijke nieuws.

Je bepaalt zelf de eerste twee jaar de hoogte van je contributie!

Waarom VVD-lid worden?

De betrokkenheid en steun van leden is van onschatbare waarde voor onze partij en ons land. Samen streven we naar een liberaler Nederland. Een Nederland waarin mensen hun eigen leven in vrijheid en in veiligheid kunnen inrichten. Een Nederland waarin we de vrijheid van anderen respecteren, omzien naar elkaar en de helpende hand uitsteken naar mensen die dat werkelijk nodig hebben. Een Nederland waar criminaliteit en fraude worden bestraft en hard werken en ondernemerschap beloond.

Voordelen VVD-lidmaatschap

Meepraten: Zowel lokaal als landelijk kun jij de koers bepalen, meepraten en je stem laten horen (stemrecht krijg je na 6 maanden). Sluit je gratis aan bij een thematisch netwerk om mee te praten over een specifiek onderwerp dat jou aan het hart gaat.
Ontmoeten: Vergroot je netwerk, ontmoet gelijkgestemden en de politici van nu en de toekomst, zowel landelijk als bij het lokale netwerk van de VVD in de plaats waar je woont.
Ontwikkelen: Door actief te worden in de partij en deel te nemen aan opleidingen.
Krijgen: Toegang tot lokale en landelijke VVD-evenementen, het VVD-magazine en wekelijks de VVD nieuwsbrief.

Voorwaarden VVD-introductielidmaatschap

Het eerste jaar van je lidmaatschap heeft een gereduceerd tarief om nieuwe VVD’ers gemakkelijk kennis te laten maken met de VVD. Als je eerder lid bent geweest, geldt deze korting niet meer. Na het eerste jaar gaat het normale tarief in.